Registruotis | 
Dabar naršo: 0 vartotojų ir 127 svečiai
Temos


Ian Pooley: „Yra daug pritrenkiančiai įrengtų klubų, bet kažkodėl juose jautiesi ne 100 proc. gerai“ (Specialiai Djscene.lt)

Savo vizitų Lietuvoje skaičiumi Ian Pooley turbūt gali nusileisti tik "Exit" svečiams, na, ir keletui "RyRalio" draugų. Gero - visapusiškai - niekada nebūna per daug. Todėl Ian Pooley prieš kelias savaites ir vėl grojo pas mus, šįkart - pas jau minėtus house virtuvės ekspertus "RyRalio" Kauno "Pop Star Bar".

Interviu, turėjusio pasirodyti dar prieš vokiečio skrydį į Lietuvą, atsakymai mus pasiekė vos prieš kelias dienas... Šiek tiek apmaudu, kita vertus, Ian Pooley mintys greitai pasenti neturėtų. Taigi šiek tiek daugiau apie svarbų house importuotoją į Lietuvą, už pulto triūsiantį jau 17 metų.

Metai jau beveik įpusėjo, ką spėjai nuveikti ir ko labiausiai lauki šiemet?
Labai daug dirbu studijoje, o vasarą labai laukiu grojimų Kroatijoje ir kitose šalyse.

Neseniai grojai Kauno "Pop Star Bar", jame tvarkosi didžėjų komanda "RyRalio". Gal ir pats kada svarstei turėti savo barą ar klubą?
Idėja man patinka, bet tam reikėtų daug laiko, kurio aš šiuo metu neturiu. Tiesa, kartais dėl linksmumo pagroju mažose Berlyno vietose, kurios priklauso draugams.

Kaip manai, ar tokie atributai, kaip šokėjai, dekoracijos, vizualizacijos, sustiprina dalyvio patirtį renginyje? O gal mieliau sekti purvino sandėlio idealą? Kur šia prasme geriausiai skamba muzika?
Priklauso. Jei viskas daroma teisingai, vaizdiniai elementai gali pridėti kai ko ypatingo, kitaip tariant, padidinti įspūdį. Visgi naktiniame gyvenime svarbiau ne išvaizda, o jausmas. Yra daug pritrenkiančiai įrengtų klubų, bet kažkodėl juose jautiesi ne 100 proc. gerai.

Kur šiandien house vieta, lyginant su kitais pastaraisiais metais suvešėjusiais stiliais?
Niekada nekreipiau daug dėmesio į stilius. Manau, kalbant apie muziką, jei kūrinys yra geras, tai jis geras. Net jei jo stilius išeis iš mados, ir po kelerių metų tas kūrinys skambės gerai.

Tam tikra prasme tavo muzika - daug labiau amerikietiška, nei vokiška. Sutinki su tokiu palyginimu?
Nuo pat pradžių mane labiau domino skambesys, keliaudavęs iš Čikagos ir Detroito, negu tas, kuris tuo pačiu metu gimdavo Vokietijoje. Šis man atrodė per šaltas. Šiandien viskas kitaip. Vokietijoje sukuriama labai daug geros muzikos, turime daug prodiuserių, veikiančių išties gerus dalykus.

Kaip gimė projektas "M.V.I.P."? Ar jūs su Matthias Vogt - seni diskotekų draugai?
Taip, jį pažįstu jau labai daug metų, ir jau senokai kalbėjome apie kokį nors projektą kartu. "M.V.I.P." - tų kalbų rezultatas, nors labai spontaniškas - tiesiog nuėjom į studiją ir pasilinksminom. Tikrai planuoju su Matthias dirbti ir toliau - neseniai baigėm naują kūrinį, kuris pasirodys "Pooledmusic".




Kaip tavo solinė kūryba pakito nuo tada, kai pradėjai?
Ji evoliucionavo. Sakyčiau, tapo kompleksiškesne. Pastaruoju metu vis dažniau į studiją kviečiu muzikantus, nes garsas visgi skamba geriau, kai yra sugrojamas gyvai. Kartas nuo karto mėgstu sukurti ir kokį paprastą šmotelį. Juokinga, kad taip yra, bet kartais kokią savaitę praleidi prie kūrinio ir jis galiausiai skamba tik "gerai", o prie kito praleidi vos popietę ir visi sako, kad tai geriausias tavo darbas šiemet.

Prieš 7 metus įkūrei leidyklą "Pooledmusic". Ar tada ir pradėjai daugiau kurti, ne tik groti klubuose?
Taip, studijai skiriu vis daugiau ir daugiau laiko. Anksčiau ją turėjau įsirengęs namuose, bet kai persikėliau į Berlyną, sistemą pakeičiau. Dabar kasdien einu į didelį pastatą, kuriame įsitaisę daugybė kitų prodiuserių, ir taip darbas einasi daug sklandžiau. Jau įpratau prie to keliavimo "į darbą", toks namų ir jo atskyrimas leidžia būti produktyvesniu.

Prieš mėnesį pasirodė 25-asis "Pooledmusic" leidinys - tavo ruošta kompiliacija "Pooled 25". Kaip dabar manai, ką joje būtum daręs kitaip, gal daugiau ar mažiau kūrinių..?
Atmetinėti kūrinius buvo tikrai sunku. Aišku, norėjau jų įmiksuoti daugiau, bet tokios galimybės nebuvo. Svarbiausia man buvo, kad kompiliacija pavyktų sklandi, tuo pačiu ir pristatanti daug stilių. Rezultatu esu labai patenkintas.

Ar visada esi 100 proc. patenkintas savo darbais? Kas tavo geriausi kritikai?
Šiuo metu - taip. Kartais būna, kad išgirsti savo kūrinį po kelerių metų pertraukos ir sakai "Ką aš sau, po velnių, galvojau?". Bent jau būna juokinga.

Kalbant apie kritiką, tai yra keletas žmonių, kurie mėgsta skirtingus dalykus, taigi dažniausiai žinau, kas ką sakys. Labiausiai pasitikiu savo vadybininku ir žmona, nes jie visada sako sąžiningai ir sugeba kūrybiškai pakritikuoti.

Berlyne gyveni jau kelerius metus. Kaip šiam miestui sekasi, kai visi turi šiek tiek mažiau pinigų?
Na, Berlynas yra vienas prieinamiausių ir įperkamiausių miestų Europoje. Ir klubine prasme jis vienas pigiausių. Taigi ta prasme mums pasisekė. Taip pat gerai yra tai, kad žmonės per naktį mėgsta patikrinti 3 ar 4 vietas, taigi čia niekada nenuobodu.

O Lietuvoje? Buvai čia jau gal keturis kartus, kokių pliusų ir minusų įžvelgi mūsų šalyje?
Kiekvienas kartas buvo smagus, tad minusų nesugalvosiu. Visada įdomu tokiose pasikeitimą išgyvenančiose šalyse, ir nieko nėra geriau, nei groti žmonėms, kuriuos taip jaudina muzika. Na, gal tik kelionė taksi į Kaliningradą buvo šiek tiek erzinanti (Ian turbūt kalba apie senus "Gravity" laikus, kai klubas didžėjus dalindavosi su Kaliningradu - red. past.).

Pasakyk kokį nors didžėjinį faktą, kurio lietuviai apie tave dar nežino.
Kai būnu su ausinėmis, visai nesiruošiu dėti kito gabalo. Tada klausausi tamsaus metalo!
Daina D., 2010 Gegužės 02, 19:55

Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti, ir neapriboti vartotojai.