Registruotis | 
Dabar naršo: 0 vartotojų ir 105 svečiai
Temos


„Deep Inc“: „Kiekvienas didžėjus turi svajonę seto metu uždėti savo gabalą ir pamatyti pagal jį šokančius žmones“ (Specialiai Djscene.lt)

    Žymės:
Aštuoneri metai kartu. Kiekvienam vakarėly ir už kiekvieno pulto. Tiksliau, kartu - visas gyvenimas. Nes kalbam ne apie įprastą didžėjų komandą, o apie tikrų tikriausius soulful ir deep house brolius. Tadeu Nice ir Domino neatskiriami ir žinomi kaip "Deep Inc". Kodėl kartu? Kodėl deep? Ir kas bus toliau? Djscene.lt pagaliau užpildė spragą ir gruodžio vakarą praleido su Tadu ir Domu.

Kiek metų, Tadai, groji? Apie dešimt, ar ne?

T: Na, gal jau daugiau! Nuo 1997-ų. Nieko tada Vilniuje dar nebuvo, tik Sagos renginiai ir klubelis "PJ Club", kuriame visi ir rinkdavosi. Grodavo ten hiphopo, techno, drum'n'bass ir net pankroko. Aš ten grojau acid house ir buvau pastebėtas legendinio Vilniaus klubo "Nasa" tuometinių topinių didžėjų DJ Mickey ir DJ Axe. Jie man pasiūlė pasirodyt didžėjų festivalyje, pasirodžiau, taip viskas ir prasidėjo.

Sakai, acid house. Kaip jis atsirado tavo setuose?

Man didelę įtaką padarė DJ Sagos renginiai. Viename iš jų, gal kokiais 1996-ais metais pamačiau DJ AG iš Latvijos. Jis grojo... Niekad nebuvau matęs taip grojančio didžėjaus! Visiškai nepastebėjau, kaip keičiasi kūriniai ir prisimenu tik vieną - Moby "Go". Jis jau grojo su plokštelėm, mes tada dar juostinius magnetofonus naudodavom, netgi kasetinius. Tas vakarėlis su DJ AG vyko, man atrodo, Tytuvėnuose. Jo metu pamačiau, kas yra tikras didžėjus ir labai tuo susižavėjau. Po to prasidėjo VIVA laidos "Berlin House", Laurent Garnier laida per kažkokią prancūzų radijo stotį, kurią pagavau atsitiktinai. Joje grojo Dimitri From Paris, DJ Deep, DJ Gregory, Romain BNO... Na, ir Sigitas kviesdavo visur į savo renginius, taip ir įsivažiavau į tą kultūrą.

Grįžtant prie acid house - mane, prisimenu, labai smarkiai sužavėjo Roland TB 303 aparato garsas. Daugelis galvoja, kad DJ Pierre išrado jį, bet jis tiesiog nusipirko aparatą ir susuko moduliatorius taip, kad išgavo tokį štai garsą. Aparate jis jau buvo. Kai išgirdau pirmą kartą, galima sakyt net šoką patyriau. Taip ir pravardę gavau - Tadas Rūgštis. A, dar DJ Hell ir jo "X-mix 5" - tai rinkinys atvėręs man akis, šnekant apie house muziką bendrai. Pati geriausia classic acid house, house ir techno kompiliacija ever!

O kaip prie tavęs prisijungė tavo brolis? Domai?

D: Aš įsitraukiau, kai gimė projektas "The Groove Boys". Brolis jį įkūrė kartu su Erik Orange. Tai visų laikų mano mėgiamiausias Lietuvos DJ projektas. Jie padarė didžiulę įtaką man, jų grojama muzika - house, Chicago house, acid house, techno ir miksai buvo nepakartojami. Aš irgi ėmiau vaikščioti į renginius, kuriuose jie grojo - prisimenu, kai pirmą kartą Tadas pristatė Sagai, man buvo 16 metų. Nepilnametis buvau, bet praslysdavau nesunkiai, che che...

T: Domas, beje, pirmasis Lietuvoje ėmė groti oldschool electro... Jo pirmas mixtape pavadinimu "Automatic Soul Express" buvo viena iš geriausiai parduodamų kompiliacijų "Bodegas" parduotuvėje.

D: Aha anksčiau labai mėgau tą tikrąjį electro - ir dabar mėgstu, bet retai tenka kažkur išgirsti. Ir kuria jo mažiau.. Buvo ir yra tokie atlikėjai kaip Aux88, DJ Assault, Dopplereffekt, Anthony Rother ir kiti...

Taip, girdėjau, kad turi didžiausią Lietuvoje leidyklos "International Deejay Gigolo" kolekciją, tiesa?

D: Jo, tikrai taip! Turiu beveik visas plokšteles, ir kompaktų originalių nemažai pirkdavau tais laikais, kai išleisdavo. Plokštelės saugiai sudėtos namuose, kompaktai pas draugus išmėtyti...

Taigi inspiracija man buvo visų pirma brolis su Eriku, "Strokes Temple" ir kiti Dj Sagos renginiai... Tada prasidėjo jau Tado paminėtos "Berlin House" , Laurent Garnier laidos.. Tuo metu didelę įtaką padarė Steve Bug, Vincenzo, Dj Hell Frankie Knuckles, Tony Humphries, MAW, Kerri Chandler. Nuo tų laidų ir atlikėjų labai susidomėjau deep, tech, soulful house muzika. Dar - "X-Mix", "Mixmag" bei Kevin Yost "Small Town Underground" kompiliacijos, sužavėjusios mane miksavimo kokybe ir, žinoma, pačia muzika.

Šiandien susirasti ir įsigyti, o gal net pasiimti, norimą įrašą paprasčiau nei paprasta. Bet prieš daugiau nei dešimt metų tai buvo išties opi problema, ar ne? Kaip ją spręsdavot?

D: Pasieškodavom internete, ką išleidžia. Pasiklausyt tais laikais dar nebuvo įmanoma, bet atlikėjus žinodavom. Susirašydavom kokius 50 plokštelių pavadinimų ant lapelio ir eidavom į parduotuvę užsisakyti. Į "Audį" arba į Kauno "Muzikos bombą" pas tada ten dirbusį Šarūną Karalių. Dažniausiai iš tų 50 ateidavo gal 5 ar 10. Kitų kataloguose nerasdavo. Sunkiai, bet kolekciją kažkaip surinkom, che che...

T: Mes su Eriku sekdavom "Berlin House", taip sužinodavom naujienas. Taip pat esu labai dėkingas Tomui Boo, kuris mane supažindino su Niujorko house muzika. Jo dėka sužinojau apie "Masters at Work", NY garage ir beprotiškai įsimylėjau tą skambesį. Tai buvo ta muzika, kurios mums reikėjo, bet, kaip Domas pasakė, ne viską pavykdavo gauti.

Abu buvot dar pakankamai jauni, o plokštelės - sąlyginai labai brangios. Iš kur, nekukliai klausiant, būdavo joms pinigų?

D: Brolis tai dirbdavo jau, grodavo vakarėliuose. Aš iš tėvų kišenpinigių gaudavau pietums, tai ne visada pavalgydavau, bet... Jaunas dar buvau gi, che che. Gerai, kad ne visos 50 iš tų užsakymų ateidavo!

Kaip jūsų namuose atsirado pirmi patefonai?

T: Patys pirmieji buvo "Radiotehnika". Su Eriku pas Vilių (Dr X-Ray) namuose būtent jais ir mokėmės groti. Labai jautrūs aparatai, bet kažkaip išmokom. Po to sekė "Omnitronic". Šiaip ne taip vieną nusipirkau aš, kitą Erikas. Būtent su "Omnitronic" Domas įrašė pirmuosius, mus labai sužavėjusius, savo miksus. "Technics" patefonai tais laikais buvo neįkandama prabanga. "Technics" atsirado gal kokiais 2003-aisiais. Gal kiek anksčiau, nebeprisimenu.

Kodėl pasibaigė "The Groove Boys"?

Išsiskyrė muzikinės pažiūros. Aš važiavau į deep house, soulful, vokalinę kryptį, Erikas buvo techno, minimalizmo mėgėjas. Laikas buvo labai geras, bet pasibaigė.

O kada atsirado "Deep Inc"?

T: 2001-aisiais. Nuo pat pradžių ir dabar tai yra tik mūsų dviejų projektas. "Tiefschwarz" visą laiką buvo mano idealai, tai brolių projektas, Vokietijos deep house pradininkų projektas, taigi buvau labai laimingas, kai sukūrėm "Deep Inc". Tiesa, prieš tai buvo dar vienas projektas, prie kurio prisijungęs Domas ir debiutavo kaip didžėjus.

D: Greit žlugo tas projektas...

T: Taip, bet iškart po to atsirado "Deep Inc", taigi! Che che..

D: Tadas labiausiai ir norėjo to brolių projekto, bet aš, aišku, sutikau, kai jis pasiūlė. Iš pradžių spardžiausi, nes nenorėjau lįsti į viešumą, grodavau sau namuose. Anksčiau taip ir būdavo, kad norėdami būti didžėjais žmonės bijodavo, jaudindavosi grodami viešuose renginiuose. Didžiulį dėmesį skirdavo miksavimo kokybei, parinkimui etc.. Prisimenu, kaip daugeliui šiandien daug pasiekusių didžėjų anksčiau rankos drebėdavo prie grotuvų. O dabar... To nebėra... Cha cha.

Dabar juk daug lengviau ir paprasčiau viską padaryti ir visko pasiekti. Net miksuoti.

D: Taip, o anksčiau tą mikso kokybę pasiekti būdavo tikrai sunkiau.

Aš kaip didžėjus pirmą kartą pasirodžiau turbūt "Geležiniam kably" vykusiame reive. Labai seniai buvo. Po to dar buvo "Ore" renginys, kuriame paskutinį kartą grojau oldschool electro. Puikūs atsiminimai, nuo sienų ant grotuvų varvėdavo daugybės žmonių prakaitas, plokštelės sukosi vos ne vandenyje... che che.

T: Po to DJ Bij pasikvietė mus į klubą "Tasty", kur rengėm "Playsessions" vakarėlių seriją. Ir tada jau "Gravity", kur rengėme pirmuosius didelius deep house vakarėlius Lietuvoje "City Spirit", su pasaulinėmis šios scenos žvaigždėmis.

D: Aha, prisimenu kaip teko vienam visą naktį grot "Gravity", kažkada pačioj pradžioj. Netrukus po to nusprendėm visada groti tik kartu.

Negi netenka atskirai pagroti?

T: Ne, turim susitarimą, kad atskirai negrojam. Nebent ne po "Deep Inc" vardu - pavyzdžiui, "Dirty Warehouse" vakarėliuose grojau kaip Tadas Rūgštis.

Kas turėtų atsitikt - ar laiko stoka, ar labai daug pinigų kažkas pasiūlyt turėtų - kad grotumėt po vieną?

T: Ne, įmanoma susitarti, kad grotume dviese. Nebent kažkuris vienas susirgtų ar šiaip kažkas netikėto atsitiktų.

Daug yra pavyzdžių, kai projektas išgarsėja kaip duetas ar trio, o tada tenka savaitgaliais dalintis, nes vadybininkai siūlo vis daugiau pasirodymų. Ką jūs į tai?


T: Tai "Tiefschwarz" dabar irgi po vieną groja, bet jie kitaip negali, nes jų nori visi ir visur tuo pat metu.

D: Abejoju, ar mums taip bus. Groti kartu, keliauti kartu mums visada patinka. Yra su kuo pasikalbėt, yra apie ką pasikalbėt. Neliūdna, kaip būnant vienam.

Jūs geriausi draugai?

D: Nu, broliai! Cha cha. Negali sakyt "geriausi draugai", esam broliai, tuo viskas pasakyta.

Kaip jūsų tėvai reaguoja į tai, kad abu sūnūs pasirinko didžėjaus profesiją?

T: Tai kad mes jau suaugę, ką čia beprireaguosi, cha cha...

D: Iš tiesų Tadą tėvai nuo didžėjavimo atkalbinėjo ilgai. Labai ilgai. Bet vėliau, kai jau sukūrėm "Deep Inc" ir abu rimtai tuo užsiėmėm, pritarė tam. Ir domėdavosi, klausinėjo, kaip sekasi, kur grojam, ir panašiai. Domisi, klausinėja ir dabar.

T: Manim gal taip labai, kaip Domu, nepasitikėjo. Pagundų visokių gi buvo. Ir šiaip padauža buvau. Iš namų lakstydavau ir panašiai, gal dėl to saugoti mane bandė.

D: Aš ramesnis. Atgroju ir grįžtu namo, nesibaladoju.

Ką veikiat dieną?

D: Dirbam. Aš dirbu šildymo, vėdinimo, kondicionavimo įmonėje. O Tadas - dizaineris.

Ar kada nors planuojate gyventi tik su muzika ir iš muzikos?

D: Turbūt niekad nebuvo tokio tikslo. Aišku, svajonių visokių buvo pradedant šią veiklą - gyvent iš muzikos, keliaut po pasaulį, grot. Bet niekad to nesiekėm. Groti mums yra didžiulis malonumas, o kaip tai pasisuks, taip.

Esat groję beveik visuose Lietuvos klubuose, ar ne?

T: Tik "Exit" negrojom, cha cha.

Pavardinkit kokių vietų, kurių galbūt jau nebėra, bet paliko jums didelį įspūdį.

T: "Nasa" klubas, "Tasty"... Technikos biblioteka! Ji, aišku, dar yra, bet vakarėlių jau nebedaro niekas.

D: Taip, labai geri vakarėliai ten vykdavo, kai dar klubų tiek nebuvo.

T: Ir rinkdavosi visi reikiami žmonės, ne bet kas. Visi žinodavo, kur atėjo.

O ne Lietuvoje?

T: Labai patiko groti Tbilisio klube "G.U.R.U. Club". Nuostabūs žmonės tie gruzinai, tikrai mokantys linksmintis. Ir merginos labai gražios ir maistas labai skanus. O daugiau sunku išskirt...

D: Aaa... Patiko ir Rusijoje, ir Latvijoje, ir Anglijoje, ir Baltarusijoje.

Ar norėtumėt turėt savo klubą?

D: Norint turėti klubą reikia mėgti labai įvairią muziką, išmanyti platų jos spektrą. Aišku, gera būtų turėt savo soulful ir deep house klubą, bet jis Lietuvoje neišgyventų.

T: Tuo labiau neišgyventų Vilniuje.

D: Jei turėtume atliekamų pinigų, tikrai juos investuotume į tai.

Klubas vadintųsi "Deep Inc"?

D: Būčiau nieko prieš.

Kol kas klubo nėra, bet yra radijo laida. Kaip patekot į "Opus 3"? Kokių tikslų vedini tapot ir radijo didžėjais?

T: Skatino aplinkiniai, be to, gauname daug tokios muzikos, kuri mums patinka, bet nėra kur jos pagroti. Radijo eteris yra būtent ta terpė, kur gali groti labai įvairią savo mylimą muziką pakankamai plačiam ratui žmonių.

D: Taip. Norėjom, kad žmonės išgirstų nekomercinę, intelektualią muziką. Tai underground kultūra, neskirta masėms.

T: Tiesa, buvimas "Opus 3" kiek įpareigoja, nes tai - valstybinis radijas, taigi ir šnekėti tenka taisyklingai, ir slengo nevartoti.

Tai kodėl būtent "Opus 3", o ne, pavyzdžiui, ZIP FM?

T: "Opus 3" labiau orientuota į tą muzikos pusę, kurią palaikom mes. "Zip Clubbing" jau yra house laidų - ir Vidžio, ir Jovani. Abiejų jų požiūris į house iš dalies sutampa su mūsų, tačiau yra ir nemažai skirtumų.

D: Dabar ir Bogdano Tarano laida "Body and Soul" atsirado. Prasmės nebuvo ir mums lįsti į ZIP FM.

T: Be to "Opus 3" išties dažnai groja soulful house. Važiuodamas automobiliu vieną kartą išgirdau Dennis Ferrer kūrinį, pagalvojau - puiki stotis! Man patinka jos formatas, išskyrus tada, kai groja trance ir rokas, che che. Ir žmonės ten dirba labai geri. Domas, mūsų buvęs vadybininkas, su kuriuo kūrėm "Elegant Line Sessions" ir esam už tai labai dėkingi, rado bendrą kalbą su stoties vadovu Dariumi Užkuraičiu. Stūmė mus, stūmė, tikino, kad reikia tokios laidos, ir galiausiai sulaukėm skambučio.

Kodėl Domas jau tik buvęs vadybininkas?

D: Baigėsi "Elegant Line Sessions" reikalas. Domas buvo pagrindinis tiltas tarp mūsų ir parduotuvių "Elegant Line", su juo ir darėm tuos renginius. Po to keliai draugiškai išsiskyrė. Dabar jis daugiau laiko skiria šeimai, o ne vakarėliams.

Standartinis klausimas visiems kuriantiems - kaip sugalvojot ne tik didžėjauti, bet ir prodiusuoti?

T: Manau, kiekvienas didžėjus turi svajonę seto metu uždėti savo gabalą ir pamatyti pagal jį šokančius žmones. Bent jau visi mano kartos didžėjai apie tai svajodavo. Taip gali atspindėti visą savo patirtį, požiūrį į muziką, tai išlieti į... Norėčiau sakyti "į plokštelę", deja, į mp3.

D: Be to, atsirado gerų draugų, tokių, kaip Super Mario (Mario Basanov), kurie turi puikią studiją, puikias sąlygas dirbti...

T: Puikią galvą ir kosminiu greičiu dirbančias rankas!

O kaip atsirado tie užsienio vardai, pas kuriuos išsileidot ir su kuriais kartu dirbat?

T: Vėlgi viskas prasidėjo su "Elegant Line Sessions". Vakarėliai buvo labai sėkmingi, taip susiradom daug kontaktų, atsirado daug mus palaikančių didžėjų. Tokios žvaigždės, kaip Yass, Groove Assassin, Kiko Navarro, Rocco, Nicolas Vautier ir man asmeniškai viena geriausių pasaulio vokalisčių Rachel Claudio. Dabar atstovaujam jų kompanijai "Jaffa Music", tai mums yra labai didelė garbė. Beje, kaip tik šiuo metu, kartu su Rachel Claudio įrašinėjame savo debiutinį kūrinį, kurį ir išleis ši, labai gerai vertinama leidykla. Ypač dėkingi esam DJ Fudge - jis pirmasis mumis susidomėjo.

D: Fudge - tikras "žmogus - orkestras". Groja bosu, fleita, gitara, kongais, bongais, kuo tik nori. Kai svečiavomės pas jį namuose, Barselonoje, patys tuo įsitikinom!

T: Prisimenu, po vakarėlio buvo afterparty mano namuose, sėdėjom, plepėjom. Uždėjom "Deep Inc" remiksą Mario Basanov ir Akmėjos kūriniui "Summer Breeze". Fudge paklausė, jam patiko, ir pasiūlė sukurti remiksą Alex Finkin, Reverend P ir Jocelyn Mathieu gabalui "Fight For Love".

T: Pasisekė - atsiliepimai apie "pirmą blyną" iki šiol labai geri. Yass, atsimenu net į savo TOP 10 įsidėjęs buvo.

D: Dar daug padėjo mūsų gera draugė Ievutė, kuri gyveno JAV ir draugavo su prodiuseriu Kemal. Rodydavo miksus ir visa kita, jam patiko, laukdavo žinių iš Lietuvos, pats mums siųsdavo kūrinių įvertinimui. Labai norėjo ir nori atvažiuoti čia pagroti. Dabar taip pat susirašom, tačiau rečiau. Na, dabar jis labai svarbus ir galingas prodiuseris ir nemaža žvaigždė, che che. "Purple Music", "Soulfuric" ir taip toliau... Jau vadinamas 2010-ųjų metų vardu numeris vienas.

Gal trumpai nupasakotumėt soulful, deep house vietą bendrame pasaulio šokių muzikos žemėlapyje šiuo metu?

T: Karščiausias taškas yra Pietų Afrikos Respublika. Ten žmonės dėl deep ir soulful house paprasčiausiai pamišę. Marek Bartkhun iš "Needs" pasakojo, kad ten nuvykus teko dalyvauti nacionalinės laidos "Labas rytas" atitikmens filmavime, kaip labai svarbiam asmeniui, pasakoti apie labai svarbų šalyje dalyką. Visi ten apsilankę atlikėjai apie šalį ir vakarėlius atsiliepia tik labai gerai. Ir prodiuserių iš PAR pastaruoju metu atsiranda labai gerų. Pavyzdžiui, Culoe De Song - dar labai jaunas, o jau pasižymėjo "Red Bull Music Academy", jo kūrybą išleido "Innervisions".

D: Dar šveicarai pasižymi. "Purple Music" ir kiti leiblai. Jie ten roko žvaigždės. Na, ir jaunų prodiuserių ten yra labai daug ir labai gerų. Šveicarijoje deep house vakarėliai labai dideli, sutraukia daug žmonių. Taip pat vokiečiai šiandien, kaip visada, genialūs deep skambesyje.

T: Be abejo, Prancūzija. Va, labai norėčiau sugroti klube "Djoon" Paryžiuje. Mažas klubas su labai gera garso sistema. Groja ten visi, kuriuos tik galima įsivaizduoti.

Kaip situacija Lietuvoje?

T: Su pakilimais ir nuopuoliais! Kaip ir visame pasaulyje. Visada gi sukasi tas pats ratas. Deep ir soulful house buvo ne toks populiarus iki maždaug 2004-ųjų, kai Simon Dunmore, "Defected" bosas, ėmė kelti jį iš pelenų. Jam pavyko išties neblogai! Manau, tada ši muzika ir išgyveno geriausius laikus.

D: Lietuvoje, kaip Tadas ir sakė, situacija banguota. Būna labai gerų vakarėlių, būna prastesnių - tendencijos lyg ir nėra. Pasaulyje nuo 1990-ųjų house scena išvis smarkiai pasikeitė, sumažėjo, bet šiuo metu vėl ši kultūra sugrįžta, klubai ir vakarėliai slenka į pogrindį, populiarėja ramesnis, gilesnis house su vokalu, siela.

Mes savo klausytojų ratą tikrai turime, bet Vilnius yra mažas miestas. Kaip ir visa Lietuva. Tad kartais ratas susirenka puikiam vakarėliui, o kartais išsibarsto.

Kokie paskutiniai įsimintinesni vakarėliai?

T: Mūsų remikso, kurį Greg Dorban įtraukė į "The Sound Of Reelgroove: The House Collection" kompiliaciją, pristatymas klube Woo.

D: Dar patiko pirmas "Soul Underground" vakarėlis "Briusly". Nuoširdžiai pavyko, visi dainavo visą naktį, nereikėjo groti nieko banging, cha cha. O įsimintiniausia serija, aišku, yra "Elegant Line Sessions". Ją nuo-iki darėm patys su vadybininku Domu, negrojom kaip kviestiniai svečiai, taigi už viską buvom atsakingi tik mes.

Šį šeštadienį (12 19) "Gravity" pristatysit naują "šeimą" - "Soulful House Mafia". Kas per mafija? Kodėl, kam?

T: Esu labai laimingas, kad pagaliau atsirado dar keletas gerų didžėjų, kurie propaguoja tokį skambesį, kuriuo jau tiek metų tikim mes. Tai - "Face2Face" ir Adam Vicious. "Face2Face" - Šiaulių house mafijos atstovai, o Adamas - labai veiklus vaikinas, turi savo radijo laidą, organizuoja vakarėlius.

D: Sutampa visų mūsų skoniai. Su broliu nusprendėm suburti tą soulful bendruomenę - nebuvo sunku, nes didžėjų daug nėra. Susivienijom.

Ką veiksite kartu?

D: Rengsim vakarėlius. Žinoma, grosim ir atskirai, bet kaip "Soulful House Mafia" darysim vienetinius renginius skirtingose vietose ir skirtinguose miestuose. Mafija renkasi naktį!

Aiškų, žinot "Swedish House Mafia"...

T: Žinom, jie jau tikrai patys rimčiausi mafijozai! Prisistatę namų Amerikoje ir galintys pasiųsti Paris Hilton ant triju raidžių! Cha Cha! Bet jie - ne vieninteliai...

D: Kiekvienoj šaly panaši bendruomenė yra - house mafija. Beje, net ir "Lithuanian House Mafia" yra (Ir startuoja penktadienį klube "Pacha" - D.D. past.)


T: Norėjom kontrasto. Soulful ir mafija. Siela ir gangsteriai.

Ir gangsteriai turi širdį, ar ne?

T, D: Tai jau taip!
Daina D., 2009 Gruodžio 15, 18:37

Komentarai

  • DXR
    DXR @ 2009 Gruodžio 21, 01:50

    joo islaikyta ideja nuo senu senoves..big respect broliai

    0  0
  • Džonsonas
    Džonsonas @ 2009 Gruodžio 19, 03:12

    smagus straipsnis

    0  0
  • domas.rinius
    domas.rinius @ 2009 Gruodžio 18, 10:51

    Puikus intervas. Visa tiesa apie jusu meile house muzikai!

    0  0
  • Mayan
    Mayan @ 2009 Gruodžio 18, 12:03

    Blem joa..SAGA...yr tikrai vertas intervo...
    As atsimenu ji pries 4 metus kazkaip ispuole proga pabendrauti...
    nurautas idomus bichas..Reivo tevas...ir t.t. :)

    0  0
  • Wiliux D
    Wiliux D @ 2009 Gruodžio 18, 08:06

    unreal intervas, dekui! puikiai paliesta 1993-1999 met7 dvasia :) Beje, labai noriu intervo, ir labai labai labai ilgo intervo su Saga...

    0  0
  • Albertas!
    Albertas! @ 2009 Gruodžio 16, 07:36

    Su sypsena skaiciau :)

    0  0
  • M-V
    M-V @ 2009 Gruodžio 16, 04:31

    Sekmes vyrai! :)

    0  0
  • Weeen
    Weeen @ 2009 Gruodžio 16, 02:52

    Didžiulė pagarba tiems, kurie ištikimi savo aistrai, nepaisant madų ir stereotipų. Nesugadinti ir nekomerciniai :)

    0  0
  • Laurynas
    Laurynas @ 2009 Gruodžio 16, 02:29

    Gut!

    0  0
  • BadtzMaru
    BadtzMaru @ 2009 Gruodžio 16, 01:39

    Ka reiskia kad niekas nebedaro tusu technikos bibliotekoj ? Jie daromi karts nuo karto, bet tai zino tas kas turi zinot..

    0  0
Komentuoti gali tik registruoti, ir neapriboti vartotojai.