Registruotis | 
Dabar naršo: 0 vartotojų ir 175 svečiai
Temos


Brentas Newittas ("Aquasky"): "Vakarėliai egzistuoja dėl breaks" (Specialiai Djscene.lt)

Breaks šlovės galerijoje tvirtai įsirėžę britai "Aquasky" penktadienį siunčia delegatą drauge su "Urban Breakdown" pakilnoti "Gravity" lubų. Jis, Djscene.lt sėkmei, kartu yra ir pats plepiausias grupės narys, todėl pakeliui į Vilnių papasakojo apie ne mažiau šlovingus drum'n'bass laikus, breaks jėgą ir suprato, kad iš tiesų labai nori į Kauną. O aš dar labiau užsimaniau į "Gravity". Panelės ir ponaičiai, Brentas Newittas!

Kas yra ar buvo "Master Blaster", koks dabartinis jūsų pavadinimas - "Aquasky" ar "Aquasky VS Master Blaster"?
Šiuo metu esam tik "Aquasky". "Master Blaster" buvo toks epizodinis personažas, mus prižiūrintis robotas. Tuo metu kūrėm ir drum'n'bass, taigi breakbeat priklausė "Master Blaster", o d'n'b - "Aquasky". Roboto priėmimo į darbą priežastis paprasta - žmonės ėmė pirkti "Aquasky" įrašus ir groti juos blogu greičiu, nes manė, jog tai breaks. Be abejo, skambėjo labai prastai, todėl buvom priversti ieškoti metodo, užtikrinančio kokybišką įrašų leidimą!

O kodėl muzikantai kartais turi tiek daug skirtingų slapyvardžių?
Iš esmės tam, kad fanai nesusimaišytų, kaip jau sakiau. Ir tam, kad nesupykdytum auditorijos, įpratusios girdėti konkretų skambesį, bet nusipirkusios naują įrašą ir gavusios jai kažką galbūt visiškai nepriimtino ar gąsdinančio. Metų metus po "Aquasky" vardu leidom bene visų po saule esančių stilių įrašus, bet vieną dieną supratom, kad tai turi neigiamos įtakos pačiai produkcijai. Ypač neigiama tai buvo praėjusio dešimtmečio britų d'n'b scenoje, kuomet joje galėjai kurti TIK D'N'B! D'n'b iki mirties, nebuvo galima net pagalvoti apie nukrypimus į kitas lankas.

Na, manau, toks požiūris iš d'n'b industrijos jau išstumtas, ir tai padarė didžiulė armija užsieniečių prodiuserių bei mūsiškis jaunimas, kuriems svarbiausia, kad būtų smagu. Kai žmogui sueina 22, jis dažniausiai išlipa iš sau įprasto stiliaus ir apsižvalgo, ko gi dar yra pasaulyje. Manau, beveik visiems taip nutinka, netgi prisiekusiems fanams.

Kuo skiriasi 2007-ųjų ir 1997-ųjų d'n'b scena? Ji kyla ar leidžiasi?
2007-ieji - daug geriau. D'n'b prieš dešimt metų buvo, švelniai tariant, keistas. Jump up atstovai nekentė ambient, reformatai darkside atstovai nekentė visų, ambient mėgėjai nekentė visų, išskyrus save, ir mieliau eidavo linksmintis pagal techno. D'n'b scena nebuvo vieninga, vien kitiems nespinduliavo meile. Kuomet iš šios industrijos buvo galima uždirbti krūvas pinigų, visi tik sėdėjo ir knebinėjo po gabaliuką kiekvienas sau.

Dabar meilės daug daugiau, daugelis groja įdomią ir įvairiaspalvę muziką, o tai mokantiems už linksmybes daugiau nei priimtina. Atsimenu, eidavau į tokius d'n'b klubus, kuriuose per 8 valandas buvo galima teišspausti ašarą, kažkaip ir merginų nesimatydavo... Jos, aišku, slėpdavosi house ar r'n'b/hip-hop susibūrimuose! Taigi d'n'b tuo metu buvo gauja prakaituotų vyrų, ach...

Šiomis dienomis "Aquasky" nebepalaiko itin tamprių ryšių su d'n'b bendruomene, nes esam nuoširdžiai įsipareigoję breakbeat/electrotrash garsams. Bet ta naujoji į d'n'b atėjusi karta, su kurios atstovais tenka bendrauti, man tikrai patinka. Jie šaunūs žmonės ir turi tokio paties lygio, kaip mūsų, humoro jausmą, taigi viskas gerai.

Ką gero pastaruoju metu veikia jūsų leidykla "Passenger", girdėjau, kad "Noisia" yra tikras deimantas?
"Noisia" kūrinys "Gutterpump" buvo tikrai sėkmingas mūsų leidyklai, ir, tikiu, daugeliui "tru" breaks mėgėjų praplovė smegenis. Prieš tai panašiai pasielgėm išleisdami bendrai su Meat Katie įrašytą "Overneath" - pakankamai "hausovai" skambantį gabalą, kurį mielai priėmė ir breaks bendruomenė, nes sintezatoriaus linija buvo pakankamai sukta. Taigi Noisia ėjo tuo pačiu keliu ir aš tuo daugiau nei patenkintas.

Prieš porą trejetą metų breakbeat skambesys buvo gerokai sustingęs kažkur tarp funky breaks, bassline breaks ir techy breaks, ir ši trejybė praktiškai niekada nesusitikdavo viename įraše. Savo albumu "Teamplayers" norėjom išsklaidyti mitą, jog nekenčiam vienas kito, ir jis scenai tikrai pasitarnavo. Žmonės nebeįsivaizdavo "Aquasky" kaip vien tik bassline breaks propaguotojų, kokiais mus piešė spauda.

"Passenger" iš esmės yra mūsų setuose propaguojamos muzikos tęsinys, tai kokybiškas šokiams skirtas produktas, linksminantis tuos, kuriems nusibodo muzika. Linksma muzika šokiams!

Esu girdėjusi apie įvairius jūsų incidentus keliaujant, o žiūrint į jūsų tvarkaraštį akivaizdu, kad tai tenka daryti itin dažnai. Tai pliusas ar minusas jūsų darbe?
Incidentai? Aišku, kad tai didžiausias didžėjavimo minusas! Juokauju. Kartais kelionės gali būti ištisas košmaras, pavyzdžiui, Ispanijoje kartais viskas būna taip blogai suorganizuota, kad tiesiog atgraso nuo grojimo. Visam gyvenimui, cha. Esmė tikrai ne žmonėse, kurie ateina linksmintis - esmė kvailuose promoteriuose, kurie stengiasi sutaupyti kelis eurus šen bei ten, o tai iškęsti tenka muzikantui.

Neburbėsiu daugiau - geros emocijos, patirtos kelionėse, toli nustumia blogas. Susipažįstam su puikiais žmonėmis, pamatom įdomių miestų. Tai tikrai smagiau, nei dienų dienas spoksoti į aparatūrą studijoje. Nors, aišku, "nurauto" gabalo sukūrimas - irgi nepakartojamas jausmas.

Ar kada dirbai ką nesusijusio su muzika?
Viskas, ką darom, vienaip ar kitaip susiję su ja. Tai vyksta paskutinius 15 metų, mums vis dar patinka, vis dar turim pakankamai vidinės energijos kurti muziką, dėl kurios ir verda mūsų aistros.

Papasakok apie komercinius jūsų projektus, kaip muzika filmams ar reklamai.
Muziką televizijai kurti smagu, o pinigai, kuriuos gauni, sukūręs garso takelį filmui, dar smagesni. Nežinau, man asmeniškai labiau patinka kurti muziką mūsiškiam "Passenger" - tuomet labiausiai atsiskleidžiu. "Aquasky" neturi specifinės komercinės nišos, kuri mums patinka labiausiai. Mums patinka tai, kad "komerciniai" pinigai leidžia suktis "undeground" projektams!

Ar visi trys "Aquasky" nariai keliauja po pasaulį sukdami įrašus?

Taip, mes visi. Aišku, mūsų ausys mėgsta panašią muziką, bet kiekvienas turim individualius mėgiamus stilius ir garsus. Aš viso labo esu tas, kuriam labiausiai patinka pasakoti apie tai "Myspace". Gaila, kad dienoraščio neužsivedžiau tik pradėjęs savo karjerą su d'n'b, pradėjęs keliauti. Tuo metu, tame amžiuje, kiekvienas įvykis buvo nuotykis. Dabar, deja, atmintis ima blėsti, tuoj turėsiu susirūpinti kažkuo, kas ją stiprina, cha...

Kodėl dauguma, bent jau žinomiausių, breaks vardų, veisiasi Britanijoje?
Geras klausimas, gal nežinau? Na, breakbeat garsai visada buvo su mumis, jau nuo 9-ojo dešimtmečio pradžios, kuomet susijungė toks britiškas hiphopas, kaip "Hijack", "Gunshot" ir "Demon Boys", bei atitinkamas JAV hiphopas, kaip "NWA", Ice_T, Big Dady Kane, dar house garsai iš Toddo Terry, Juano Atkinso ir Marshallo Jeffersono. Visa tai tuo metu susimaišė Anglijos klubuose, o akyli prodiuseriai pamatė, kad sėkmingai tą mišinį galima pagaminti ir studijose. Gimė reivo karta, kuri dar nemirė!

Kame breaks magija, kodėl į šį pasaulį bėga kitų stilių atstovai?
Nes breaks grodamas gali sumiksuoti su tiek daug kitų stilių... Nėra taisyklių! Taisykles atsineši eidamas į studiją, bet kai išlendi iš jos su nauju kūriniu, drauge pagimdai ir naują breakbeat subžanrą. Šioje muzikoje labai daug laisvės, energijos ir labai mažai apribojimų. Vienintelė taisyklė - kūrinys turi versti šokti, boso linija turi versti drebėti, o DJ jį grodamas turi pajausti kuo didesnį malonumą.

Kas šiuo metu karščiausia naujiena jūsų pasaulyje, galbūt dar neatkeliavusi iki Lietuvos?
Patarčiau atidžiai sekti jaunuolį vardu Phetsta. Jo kūryba drauge su kitų 12 prodiuserių iš viso pasaulio pasirodys "Passenger" kompiliacijoje "This Way Up".

Savo setuose pastaruoju metu groji daugiau d'n'b ar breaks? Kaip pasirenki?
100% breakbeat! Man labiausiai patinka tai groti, o kai diskžokėjui smagu, ir minia neliūdi. Kažkodėl grodamas d'n'b niekada iki galo nepasilinksminu, tai yra, nešokinėju aplink pultą kaip idiotas, neapsipilu gėrimu, o kitą dieną mano nuotraukos nesipuikuoja internete. Vakarėliai egzistuoja dėl breaks.

Papasakok apie nuostabų 1996-ųjų "Aquasky" kūrinį "Kauna, kodėl jis taip pavadintas? Labai panašiai vadinasi vienas miestas Lietuvoje...
Eik tu??? Tikrai??? Labai norėčiau ten nuvykt! "Kauna" galėjo būti mūsų pavadinimas, aš visiškai rimtai. Praėjusio dešimtmečio pradžioje pasirašėm kontraktą su "Moving Shadow", tiksliau, turėjom galutinai pasirašyti, bet neturėjom vardo. Tuo metu rūkėm laai daug žolės, na, tai parūkydavom ir rašydavom žodžius ant popieriukų. Kelis sudėjus, išėjo "Aquasky". "Kauna" irgi buvo kažkur tarp tų popieriukų, bet neradom jam poros, taigi pasilikom būsimam singlui. Oi, kokie prisiminimai užplūdo...
Daina Dubauskaitė, 2007 Balandžio 09, 12:42

Komentarai

  • Ital
    Ital @ 2007 Kovo 31, 03:55

    heh ;] linksmas ir nuotaikingas interviu.Patiko tiek klausimai,tiek atsakymai i juos.Ypac patiko paskutinio klausimo atsakymas ;]
    Vat dabar ir nuotaika maloniai pakilo ;)
    Dar labiau susidomejau breakbeatu ir sio stiliaus laisve...

    0  0
  • zuvies_grybas
    zuvies_grybas @ 2007 Kovo 31, 02:37

    maloniai uzsiskaiciau ;)

    0  0
  • laura
    laura @ 2007 Kovo 31, 10:26

    labai greit perskaiciau.geri klausimai. is jo komentaro apie 1997 dnb scena garsiai nusijuokiau.

    0  0
  • abstract
    abstract @ 2007 Kovo 30, 09:49

    Kaskur popieriukas su uzrasu KAUNAS.geras bajeris

    0  0
  • lina
    lina @ 2007 Kovo 29, 04:24

    labai fainas intervas:)

    0  0
  • guzis
    guzis @ 2007 Kovo 29, 03:00

    labai fainas interviu =)

    0  0
  • mope3
    mope3 @ 2007 Kovo 29, 01:14

    Labai patiko jo interview !
    jo mintis apie d'n'b breaks !
    ir linksmas !

    0  0
  • justinas jot
    justinas jot @ 2007 Kovo 28, 10:36

    mda :DDDD prikolni :DDD praskaidrino nuotaika :DDD plem,gal linxmiausias intervas :D mldc :D

    0  0
  • Jointy
    Jointy @ 2007 Kovo 28, 05:12

    oba, akvaskajai :D cia tai prikols

    0  0
  • marlou
    marlou @ 2007 Kovo 28, 03:44

    nunu smagus berniokas ;) po seto i kauna tiesia i terra ;)

    0  0
Komentuoti gali tik registruoti, ir neapriboti vartotojai.