Registruotis | 
Dabar naršo: 0 vartotojų ir 59 svečiai
Temos


Damian Lazarus: "Nemėgstu visos muzikos, kuri neturi sielos, kvėpavimo, širdies" (specialiai DJ.SCENE)

Užkietėjęs teisingos muzikos gerbėjas ir nekenčiantis masėms skirtų muzikos mašinų - Damian Lazarus yra žmogus, trokštantis duoti kažką ypatingo, nuostabaus ir kitokio. Damian yra "City Rockers", tikrai sėkmingo leiblo, įkūrėjas. Dabar šis leiblas dirba be Damian'o, kadangi jis vadovauja "Crosstown Rebels" įrašų kompanijai ir panašu, kad jiems neblogai sekasi. Dirbdamas "City Rockers", jis vadovavo "A&R" ("Artist and Repertoire") ir buvo atsakingas už atlikėjų suradimą, šiandien jie yra šokių aikštelių karaliai: Felix Da Housecat, Tiga...

Kaip DJ, Damian iškilo 2002, po to kai buvo pakviestas groti kasmetiniame "Sonar" festivalyje Barselonoje ir "We Love Sunday's" "Space" klube Ibizoje. Nuo tada, jis aplankė kalną pasaulio klubų nuo Paryžiaus iki Belgijos, nuo New York'o iki Bankoko ir nuo Romos iki Brightn'o ar Singapūro. Šiandien jis yra keturių, geriausių, pasaulio klubų rezidentas. 2003, Damian Lazarus buvo savaitinis vakarėlio "Circo Loco" klube "DC10" (Ibiza) ir mėnesinis klubų "Polar TV" (Berlynas), "The Loft" (Barselona) ir "21st Century Bodyrockers" (Londonas) rezidentas.

DJ.SCENE su malonumu pakalbino šį tikrai seną muzikos verslo vilką prieš jam atvykstant į Vilnių, klubą "Gravity" ;)

Kaip sekėsi kelionė į Singapūrą? Ar Singapūras jau pasinėręs į "clash'ą"?
Jo, ką tik grįžau iš Singapūro kur grojau "Zouk" klube. Šis vakarėlis buvo įvardintas kaip pirmasis "electro" vakarėlis ir jis tikrai pavyko! Klubas nerealiai didelis, nėra pati "underground'iškiausia" vieta, bet buvo išties puiku matyti tūkstančius Singapūro vaikių šėlstančius pagal mano muziką. Ir, po savo pasirodymo, aš pasirašiau ant žymiausiojo klubo sienos.

Ar nemanai, kad šiandieninis "electroclash" bumas yra tik laikinas mados reikalas. Daugeliui žmonių tai yra tik naujas ir pašėlęs dalykas, bet ne vertinga muzika.
Aš visiškai negroju "electroclash" ir niekada to nedariau. Taip pat negroju muzikos, kuri yra laikina ar tik kaprizas. "electroclash" ženklas buvo neteisingai prikabintas dar dirbant "City Rockers". Muzikos, kurią aš groju, neįmanoma apibrėžti - nėra tokio žodžio ar lengvai įsimenamos frazės viskam apibendrinti, gal būt reiktų tai įvardinti kaip labai šauni, nauja, "underground" elektroninė muzika.

Labai jau abstraktus muzikos apibūdinimas. Vistik manau, kad kalbam apie tą patį dalyką, tik aš jį vadinu "electroclash" :)
Žodis "electroclash" buvo panaudotas šiek geliančia forma. Jis tarsi nuoroda į pigią muziką, kuriamą mados aukų, kurie stilių sugretina su savo darbu.Aš tikrai nepasirašau tokiam stiliui.

Ar manai, kad elektroninė / šokių muzika gali tapti klasika? Galėtumei įvardinti bent keletą tokių kūrinių?
Yra begalė klasikinių "electro" įrašų - pavyzdžiui paklausyk IF "Space Invaders Smoking Grass" arba iš naujesnių - Ricardo Villalobos "Easy Lee" arba Matthew Johnson "Titerope EP". Kiekvienas įrašas turi potencialo tapti ateities klasika, tu jį jauti tikrai ilgą laiką. Pats naujausias ateities klasikos kandidatas Anthony Rother "Back Home".

Paul Oakenfold'o "trance" esi pavadinęs "šūdinu transu". Ar taip pat manai ir apie kitus muzikos stilius? Iš kur toks požiūris? Ar jis priklauso nuo muzikos kokybės ar nuo jos masiškumo? Ar manai, kad ši muzika yra be ateities? Kas yra muzikos ateitis?
Ne paslaptis, kad aš nesu "trance" fanas. Nemėgstu visos muzikos, kuri neturi sielos, kvėpavimo, širdies. Tikrai labai nusiviliu, kai išgirstu muziką, kuri yra "žemiausias bendras daliklis" - muziką sukurtą žmonių, žmonėms, kurie yra laimingi gaudami žemiausią kūrybiškumo formą. Su muzika dirbu visą gyvenimą ir man neapsakomai liūdna matyti šūdiną muziką parduotuvių lentynose ir atlikėjus, DJ'us darančius karjerą iš šūdinos muzikos. Aš esu geros muzikos fanas. Taškas. Klausau "jungle", "folk", "rock", "latin", "house", "breakbeat"... daug ko. Bet šiandien aš galiu priimti tik kokybišką muziką ir turėtų gėdytis visi tie, kurie eina ir perka visokį šlamštą, nors parduotuvių lentynos tiesiog nukrautos nuostabiais dalykėliais. Muzikos ateitis? Viskas gali būti tik geriau, ir bus. Mano leiblas yra vienas iš pavyzdžių kaip žmonės stengiasi kelti muzikos lygį.

Ar nemanai, kad Paul (ar kas nors kitas) tą patį kalba ir apie tavo grojamą muziką? Kaip reaguoji į "dėjimą" savo adresu? Kokią paskutinę nesąmonę girdėjai apie save?
Tiesą sakant man tai nelabai rūpi. Tikrai nenorėjau įžeisti Paul'o (ar dar ko). Manau, kad šie žmonės patys puikiai supranta, kad jų grojama muzika nėra ypatingai progresyvi šokių muzika. Jie puikiai žino, kad uždirba pinigus grodami žemiausios formos šokių muziką masėms. Jie nėra kvaili, jie tik galvoja, kad masės yra tokios. Esu laimingas, kai mano grojamą muziką kritikuoja - po velniais, aš nesu tobulas! Bet aš bent jau stengiuosi groti kažką kitokio, kažką ypatingo, kažką gaivaus.

Ar tu manai, kad elektroninės muzikos masiškumas yra blogai?
Aš myliu "underground'ą", bet visada yra smagu groti milžiniškai miniai. Vyksta tikrai didelis "underground" judėjimas ir tai yra pačių perspektyviausių ir geriausių promouterių darbas iškeliant "underground'ą" į mases. Didžiausia milžiniškų reivų problema yra tai, kad organizatoriai išsigąsta ir "bookin'a" didelius komercinius vardus, nes bijo neužsikalti pelno. Panašu, kad net "Sonar", Barselonoje, šiek tiek išsigando tapti visišku "underground'u", bet anksčiau, mano manymu, tai buvo vienas sėkmingiausių masinių reivų skirtų "underground" muzikai.

Kas tau, kaip DJ, yra svarbiausia grojant? Ką manai apie CD DJ'us ir ar pats groji CD? Kaip manai, ar publikai iš tiesų svarbu su kuo tu groji CD ar vinilu?
Aš labai daug groju iš CD, bet tikrai ne dėl garso kokybės. Aš groju labai išskirtinę (šviežią), karštą ir naują muziką, kuri yra tik CD formatu. Mano DJ setai pilni visiškai naujos muzikos, dažnai ji niekam nėra girdėta. Man patinka "testuoti" naujus gabalus Cd pagalba, ypatingai tą muziką, kurią planuoju išleisi "Crosstown Rebels". Gaunu nemažai naujos muzikos iš savo mėgstamiausių atlikėjų, kuriems atsidėkodamas "parvežu" žmonių reakciją. Manau muzikos parinkimas yra svarbiausia DJ seto detalė, po to seka stilius ir technika ir žinoma mokėjimas parodyti publikai, kad tu tikrai myli tai ką darai. Mūsų vakarėliai Londone - "Slash & Burn", vykstantys "The Key" klube, yra puikus būdas susijungti su "Rebel" komanda. Šie vakarėliai tampa vienais iš geriausių D. Britanijoje.

Esi tikrai puikus muzikos "selekcininkas". Tau turėtumėme dėkoti už Felix Da Housecat "Silver Screen" ir Tiga "Sunglasses at Night". Kaip tau pavyksta surasti tokius perliukus? Ar tai tiesiog muzika, kuri tau patinka, ar visgi vadovaujiesi kažkokiom taisyklėm ir normom?
Aš visada pasitikiu ir vadovaujuosi savo instinktu. Jeigu gabalas mane užkabina, aš manau, kad jis užkabins ir kitus. Nėra jokių taisyklių pagal kurias aš mėgstu gabalą arba ne. Tiesą sakant, labai norėčiau išgirsti Lietuvoje sukurtos muzikos.

Tavo vakarėlis Lietuvoje vadinasi "NU-REBELS EXECUTION - KILL ALL DJs". Ar tau jau atsiuntė sąrašą DJ'ų, kuriuos reiks žudyti? Kokie DJ'ai turėtų būti nužudyti? Kodėl?
Aš esu smurto priešininkas. Bet tikiuosi "skerdynių šokių aikštelėje" ("murder on the dancefloor")!!!

Ar esi ką nors girdėjęs apie Lietuvą? Ko tikiesi iš mūsų ir ko tikėtis iš tavęs? Galbūt norėtumei ką nors pasakyti Lietuvos "klaberiams"?
Esu labia susijaudinęs dėl grojimo. Labai tikiuosi, kad žmonės šėls kartu su manimi. Man svarbiausia vakarėlis ir esu girdėjęs, kad Lietuvos scena yra labia išprususi. Let's smash it on Friday!!!
dj.scene, 2007 Balandžio 09, 19:00

Komentarai

  • BigKid
    BigKid @ 2004 Gegužės 01, 01:27

    skaitom

    taip ir toliau

    0  0
  • donis
    donis @ 2004 Balandžio 30, 05:11

    Zinai Arski, galima butu sakyti jog ir Dostojevskis stengesi parduoti savo knygas kaip ir Igoris Stravinskis stengesi parduoti savo muzika. Ir visiems jiems neblogai sekesi. Tuo pat metu sekmingai buvo pardavinejama geltonoji literatura ar statomi ypach populiarus vodeviliai.

    Gal palyginimas ir nera labai tikslus, bet skirtumus tarp kokio nors Paul van Dyke ar Oakenfoldo ir Lazarus galima butu atsekti.

    0  0
  • astralas
    astralas @ 2004 Balandžio 30, 01:26

    Nes jis gyvena virs 300 km nuo Vilniaus :)

    0  0
  • astralas
    astralas @ 2004 Balandžio 29, 08:48

    O čia gerai :)

    0  0
  • Vincas_Kreve
    Vincas_Kreve @ 2004 Balandžio 29, 06:00

    Jauciasi, kad dialogas pavykes, vykusiai ir pateiktas skaitytojui (nereikia du kart skaityti to pacio sakinio, kad pagaut rasytojo minti).
    Damian Lazarus - mano manymu kietas riesutelis elektronines muzikos platybese, sprendziant is jo stabilaus ir ramaus atsakinejimo budo. Kazkodel man susidare ispudis, kad Damian Lazarus svetur yra labai gerbimas elektronines muzikos pulko vadas.

    0  0
  • Jointy
    Jointy @ 2004 Balandžio 29, 04:16

    super. man tik idomu ar tokie intervai daromi live per koki icq/msn ar kaip ? nes kazhkaip per emaila tai nelabai paklausi klausimo, o sekanti uzhduosi pagal atsakyma i pirmaji.. nebent per daug emailu... %)

    0  0
  • Mo'Fire
    Mo'Fire @ 2004 Balandžio 29, 02:48

    Ar nemanai, kad Paul (ar kas nors kitas) tą patį kalba ir apie tavo grojamą muziką? Kaip reaguoji į "dėjimą" savo adresu? Kokią paskutinę nesąmonę girdėjai apie save?
    Tiesą sakant man tai nelabai rūpi. Tikrai nenorėjau įžeisti Paul'o (ar dar ko). Manau, kad šie žmonės patys puikiai supranta, kad jų grojama muzika nėra ypatingai progresyvi šokių muzika. Jie puikiai žino, kad uždirba pinigus grodami žemiausios formos šokių muziką masėms. Jie nėra kvaili, jie tik galvoja, kad masės yra tokios. Esu laimingas, kai mano grojamą muziką kritikuoja - po velniais, aš nesu tobulas! Bet aš bent jau stengiuosi groti kažką kitokio, kažką ypatingo, kažką gaivaus.


    super pasakyta

    0  0
  • donis
    donis @ 2004 Balandžio 28, 11:56

    bullseye!

    tik kartais ima ir ishlenda interviewerio asmeniniai poziuriai (i muzika)

    0  0
  • Tea.
    Tea. @ 2004 Balandžio 28, 11:51

    very gut.

    0  0
Komentuoti gali tik registruoti, ir neapriboti vartotojai.